Wednesday, February 3, 2010

ring my bell..ring my bell...

dari pagi smpai2 opis teralit plak baca blog sorang blogger kental neh..terbuat2 lupa keje setimbun tas meja..ngeh2..(jap ye..bos lmbat ari ni..)

hmm..situasi yg agak kronik..di pihak dia.n aku simpati..sgt2..

wat de heck?hmm..lebeh kurang sama ngn kisah aku tp sdikit ganas.(pihak ketiga tak mau kalah..erk..ade ke pihak ketiga yg salah tp mengaku salah?) dan lebeh mnyakitkan hati..
kalau aku di tempat dia..hemm..xtau ape akan jadi..mebi aku akan bhijrah balik kampung..sorok muka bwh ketiak mak aku..situ, bahagia yang pasti..:) the rest, let it go...mudah kan?ckp je la.hehe

suma manusia sama..xsalah nk ckp kita sudah kuat walaupun hakikat yang pasti kita masih belum kuat sbenar2 nya.aku pun..thousand times dok ulang ayat "aku kuat..aku da kuat"..pastu leleh2 lagi kat blog neh.cam hampeh!..xpe lah.at least ada tujuan ke arah itu..bila di mana bagaimana, tuhan yang tentukan..InsyaAllah..AMIN..

enuf la..sambung keje..lunch nk mkn lagi..rugi xmkn kntrktor blnje.bes2..ptg neh nk jimba2 nonton ngn is..cita hape lom dcide.wtever lah.nonton adalah satu cara yg amat baik untuk less stress.less emosional..

lalala...
nyanyi lagu enrique..
senyum sampai telinga..
gelak mcm hantu..

2 comments:

  1. org ketiga taknak mengalah? hehe, biarkan, nanti dia bila dia dah kalah sendirian, berdoa la banyak2 supaya dia ingat apa yang dia BUAT kat kita.

    of course, kita kuat;)

    ReplyDelete
  2. nur,
    hehe..org mcm kite msti kene kuat!

    :)

    ReplyDelete