Monday, October 12, 2009

shut up!

aku harus diam kan diri..tutup mulut..simpan sume dlm hati..mebi da right way stop blogging..
cz smone doesnt like it..smone feels like aku mgganggu insan tersayang dia..aku mengganggu kbahagiaan dia..mngguris hati ksayangannya..
aku xberhak luahkan apa yg aku rasa..cz da things is so simple 4 them..dia lebih merana..
yup!pedulikan apa yg aku rasa..pegi saja sakit aku..rasa aku..pergi sendiri..jgn pernah meratap..
im not dserve it!aku xberhak disimpati..
aku xmgharap itu..
bkn simpati yg aku pinta..skadar mahu mringankan sdikit rasa..
tp..biar aku sndiri lgi..sperti yg dia mahu..agar kesayangannya tidak lagi melarikan diri dari nya..
supaya dia bahagia kembali..
aku?
biar..biar sampai mati aku begini..

8 comments:

  1. im not perfect..
    smtimes i duno mysef anymore..
    da way i am..

    ReplyDelete
  2. siapa kata awak tak berhak meluahkan apa yg awak rasa...?? emmpphh...!!

    ini blog awak..so, awak berhak luahkan semua perasaan di sini.. kalau "dia' tak suka apa yg awak tulis, "dia" jangan la baca..thats it..

    kita tak tulis blog utk minta dibaca, difahami atau dikasihi..right..? kita tulis blog hanya utk melepaskan sesak dlm hati.. siapa nak baca, baca lah.. kalau tak nak baca, kita pun tak paksa...

    cik ledeysecret..
    kita tak akan dapat membahagiakan sesiapa dgn hanya mengalah dan mengalah lagi..seperti juga mereka tak akan pernah mampu buat kita bahagia jika diri kita sendiri tidak mahu berasa bahagia..

    ReplyDelete
  3. cahaya mata,
    its true..bkn mnulis untuk difahami dan dkasihani..
    bersuara sesekali sekadar meluah rasa..

    thnks..

    ReplyDelete
  4. along stuju cahaya mata. kita tak minta orang baca. menulis untuk meluah. perasaan jangan disimpan takut nanti termakan diri. everybody is not perfect. yang perfect cuma Yang Maha Esa. yuh ignore je apa orang nak bising yang penting u know u r in the right way. k yuh, be strong n jiwa mesti kenntalll...

    ReplyDelete
  5. kalo awk tak salah, nape nak takut apa yg orang cakap. kalo 'dia' yang betul, nape dia nak marah plak?

    think think

    this is your blog, 'umah' awk sendiri, sape yg nak masuk keluar, biar lah dia, huhu

    teruskan blogging okay, be yourself^-^

    ReplyDelete
  6. salam nur,
    kekadang tpkse time knyataan mnusia ni selfish..

    btw, tenks..

    ReplyDelete