Wednesday, October 7, 2009

mengantuk tapi belum bersedia masuk bilik..

Sebenarnya hati aku tak tenang..semenjak peristiwa tu. tapi seboleh mungkin aku  ingin cuba berubah dari diri aku yang dulu.so, aku kira berlagak tenang di luaran sdikit sebanyak boleh jadikan aku kuat..jiwa n mental..smtimes aku rase cam boleh..but smtimes pulak aku rase cam kalah..kalah dengan rasa sakit tu..

hem..rindunya kat lane..destiny smtimes tak bagi we haf both..like she said..if i haf paper, i dun haf pen.. n if i haf pen, the paper is leaving..what can i describe bout lane, kau la yang paling bes n paham what kind of girl aku ni..tp skg, kau da jauh..huk..

malam ni..tinggal aku sorang..strugle melawan rasa..sedih, sunyi, sepi, rindu, bosan, sakit, kecewa, geram..berharap..bertahan lah mata..jgn lagi kau jatuhkan air mata ni buat sekian kalinya..

No comments:

Post a Comment