Sunday, October 25, 2009

aku dulu..aku kini..

aku tak kisah sesape nak mengunderestimate kan aku..walaupon bukan lah hak dieorang nk wat sume tu.memang aku di bawah kategori under the estimate pun.huh.

tp sangat sakit dan patah bila orang yang aku sanjung dari dulu sampai sekarang yang mana dulunya orang itu lah yang menyempurnakan dan menganggap aku sempurna di mata nya, kini menjadi satu2 nya insan tegar mengunderestimate kan aku.

satu demi satu.lantaran tiada lagi rasa dulu.

yang merasa indah disempurnakan? aku.
yang merasa mati dimatikan? aku.

lalu? harus bagaimana aku?

ikut kata hati?
atau hanya menanti mati?

hemmpp...

4 comments:

  1. Saya lagi...saya adalah org yg ingin mula berblog tapi tak mula2 lagi....masa yang amat singkat tak mengizinkan saya untuk berblog...kamu boleh panggil saya "SAYA" sahaja...kenapa semua kata2 dalam blog ini menyayat hati...siapa kamu diluar sana..hati saya tertanya2 saat membaca blog kamu ini...

    ReplyDelete
  2. slm SAYA,
    its ok..take ur time..saya juga masih baru.msih terasa janggalnya..

    menyayat hati?hmm..sekadar meluah sdikit rasa.

    tenks ye sudi singgah..

    ReplyDelete
  3. yupp..!! itu lah yg paling menyayatkan perasaan.. bila org yg dulunya paling faham kita, hari ni berubah menjadi org yg seolah-olah tak pernah kenal kita..

    dulunya bersumpah janji utk setia..hari ini lupa semua malah memperlekehkan semua janji2 dulu.. sepertinya kita yg bodoh kerana percaya pd janji-janji dia dulu..sedangkan pd saat janji itu dilafazkan, dia lah yg paling beria-ia..

    manusia berubah..!!

    hari ni lain..esoko dia jadi lain.. :(

    ReplyDelete
  4. cahaya mata,
    tambah menyakitkan bila kita ungkitkan janji2 dulu, jwpannya adalah.."semua jnji tu hanya copy paste.."

    ples tell me hati mane yg xsakit..

    ReplyDelete