Friday, March 5, 2010

aku sayang dia

aku ada sorang kawan baik..walaupun jangka masa kami bekawan dengan baik tu tak ada la lama sangat, tapi dalam ramai2 kawan aku sepanjang 27 tahun aku berkawan ni, dia la yang paling best..serasi, sangat memahami n sentiasa ada saat aku memerlukan..segala kisah aku di tangan dia..aku agak manja dengan dia.suka nangis di bahu dia.sekarang dia jauh..sekali sekala rasa nak nangis sama2, call je la.tak perlu aku ceritakan masalah aku..hanya keluarkan air mata dengan rasa terpendam dan sedikit esakan.dia juga tak cakap banyak2..dia sebut je nama aku, then aku akan sikit tenang..

dipendekkan cerita, tadi aku call dia lagi.dia jawab mcm biasa..n calm me..then bila aku tanya dia kat mana, dia jawab..

aku dalam labour room..tengah sakit perut.its time to deliver my second baby..



dats why aku sayang dia!

No comments:

Post a Comment