Sunday, November 1, 2009

benci sangat!!

saat ni, ketika ni, waktu ni..untuk pertama kali dlm hidup aku, rasa benci pada makhluk yang bernama manusia sangat membuak2.aku jahat..aku xsempurna kerana menaruh rasa itu.tp itulah hakikat..tak boleh dibohong dengan perasaaan yang bernama hipokrit.cukup lah aku berdepan dgn manusia hipokrit yg memusnahkan senyum aku dan meragut kbahagian aku.
persetankan siapa dia dulu..kejam dia kini membunuh semua dia dulu.

malam ni, aku marah.aku sangat marah.aku marah kerana dibohongi untuk kesekelian kalinya..aku benci dibohongi.

kenyataan memang memeritkan..itulah hakikat yang harus aku terima kini..

4 comments:

  1. Ledey>> sudah lama SAYA tidak membaca blog awak...apa yang dibenci sangat...SAYA pernah membenci seseorang tapi semakin kita membenci semakin kita mengingatinya...so SAYA lalui hidup ini tanpa kehadiran bayang2 dan kebencian untuknya lagi...alhamdulillah masa mengubati segalanya..harap awak juga begitu....
    SAYA

    ReplyDelete
  2. tak mahu mmbenci..tp kengkadang tak boleh mnipu diri sndiri yg xsempurna ini..

    ReplyDelete
  3. Ledey>>
    Awak sempurna kerana memiliki perasaan itu...
    Jangan merendah diri..saya pasti ada sebab untuk semua ini.
    Tabahkan hati.Teringin mengenali awak di luar sana.Tetapi lebih menarik mengenali awak di sini..di blog ini..kerana mungkin di luar sana awak tidak mencurahkan segala isi hati yang terpendam...
    SAYA

    ReplyDelete
  4. hem..tenks so much.

    perlu tabah..perlu teruskan..

    ReplyDelete